Det var inget vanligt näsblod…

Jag skrev i min ”dagbok” här om ett besök på akuten för dotterns näsblod. Men det var inget vanligt näsblod. Det var nåt mycket allvarligare.

Sedan oktober behandlas hon med cytostatika för en nu bortopererad tumör som sedan mars suttit och vuxit i näshålan och ätit sig igenom vävnader och tryckt sönder hela näsbenet inne i näshålan.

Det är därför jag inte skrivit så mycket. Inte här i alla fall. Jag har utnyttjat bloggen till att skaffa henne en sida där jag borde uppdatera våra vänner om hur det går, vad som planeras, och hur vi mår. Vi ska vara klara med behandlingarna nån gång i juli. Bara så ni vet…

mars 31, 2008. Etiketter: , , . Uncategorized.

3 kommentarer

  1. Tarald Stein replied:

    Dette var tris å høre! Kan ikke forestille meg hvordan disse månedene har vært. Håper at dere klarer dere gjennom dette, på alle måter.
    Klem

  2. Bimbo Boy replied:

    Tänker på dig. ❤

  3. JH replied:

    oj. hoppas det löser sig med allt och att din dotter blir frisk. skickar positiv energi.

Kommentera

Trackback URI

