Språkservice i Malmö – Reklamation

Utnyttjar skamligt min plats i etern till att hänga ut dåliga företag!

Språkservice levererar till bla landsting mm, men gör ett dåligt arbete. Polisen i Stockholm har sagt upp sitt avtal med dem. Jag pratade med deras upphandlingschef och fick mer än ett exempel på sånt som gjorts fruktansvärt fel av just detta företag, och passar därför på att varna folk som eventuellt kan behöva översättningar – ta nån annan!!!

Och eftersom jag jobbat med en duktig och samvetsgrann översättare – hon kontaktade tex mig för fackgranskning av medicinsk text trots att hon redan översatt allt korrekt, för att ha en extra försäkring om att det var helt korrekt, vilket ju kostar henne tid och därmed pengar – såna människor gillar jag!!!

Så vet jag ju att det finns de i branschen som kan sitt jobb och gör det bra.

Hyr nån av dem.

Rata dem som inte sköter sina uppdrag!

mars 20, 2009. Uncategorized.

One Comment

  1. En semla är en semla är en … fralla??? « Långsamma tankar replied:

    […] Jag har skrivit om namnskyddade matvaror tidigare, och just postat min första reklamation så jag kan lika gärna fortsätta, inte […]

Kommentera

Trackback URI

